31 Januari ~

You're doing it again.
Hur svag ska du visa dig?
Aaaargh jag blir så irriterad på dig!

Jag behöver färga håret igen, för det ser förjävligt ut!
Hihihi.
Och jag och Tina SKA på mt!
För nu är In Flames bokade också.
ASUM!
Och jag vill se Finntroll *punkt*
Och Sabaton igen.
Och många fler.

Och jag saknar folk .-.
Känner mig typ isolerad när jag bor såhär långt ut på landet.
SJUKT irriterande.

För övrigt är A söt.
Och Tina tycker om tåg, tydligen Leo också o.0


Skin som den diamant du är
Skin likt den klarast lysande stjärnan en molnig natt
Skin, för du är värd att synas.
Skin, och visa att du inte är en i mängden
(skin)

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

mitt A är jätte sött.

han sitter och LER i cam.

2010-02-01 @ 21:03:43

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0