9 feb ~

Ensam.
Det är ordet som ringer i mina öron konstant.
Jag vill inte vara ensam, och snart kommer jag fan bli desperat.

Jag har drömt om dig för ofta på nätterna nu.
Det börjar bli vädligt frustrerande.
Vad fan ska jag göra?
Liksom...
Du har fått mit att gråta flera gånger, samtidigt som du fått mig att känna mig så speciell.
Jag saknar dig, men försvinn ur mina drömmar!

Jag har inte likadana känslor för dig längre, likt dom jag hade förut.
Det kan vara för att jag inte har träffat dig på drygt ett halvår, och inte snackat med dig på en månad.
Men något som fortfarande påminner mig om allt du sagt till mig, och alltid kommer göra...
Fortsätter jag plåga mig själv med tankar om dig, saker som påminner om dig.
Jag kan säga att jag inte saknar dig längre, att jag knappt tänker på dig.
Det skulle vara både sanning och lögn.
För jag saknar dig, men inte på samma sätt som förut.
Och jag tänker på dig, men inte alls lika ofta längre.

Ensam på alla<3dag..
Troligen..
Yay .-.

Jag har långt hår, lite iaf..
Och snart blir det rödare igen också, för färgen har gått ur .-.

Puss :*

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0