24 feb ~

www.Tråkig-dag.se/
Haha typ iallafall..
Sov bort halva dagen, sen dator resterande tiden fram tills nu.
Måste börja packa för sälen, men jag orkar inte för tillfället .-.
Btw, som det kanske syns...
Ny header :D
Haha vilken nolifer jag är.
Och en småkär sådan. :$
Hihihi
Du är så jeffla söt.
Jag vet typ inte vad jag ska göra.

SHEISSE!

Nej nu måste jag packa.
Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig utan internet tills på söndag.
Jag vill inte.
Jag kommer få damp av att inte snacka med dig.
Och att du inte kan smsa... FAN!

Om 9 dagar åker jag till Göteborg...
Underbart säger jag bara!
Hihihi tokio hotel med ronja<3<3
Sen på lördagen hoppas jag på att åka in till stan och träffa lite folk, ifall ronja samtycker (:
Träffa Rebecca, troligen Leo och kanske Andreas (sötfan)   (aa)
I'm like happyface!

Jag sa till mig själv att inte börja gilla någon igen.
Jag har det tillochmed på papper...
Som en av mina lärare har läst.
Men så kom du...
Och bara POFF
Jag lovade mig själv att inte våga ta chansen att bli krossad igen.
För jag visste att jag inte skulle klara av det..
Men nu står jag här, utan att ha hållt någon av dom två löftena.

I'm begging you...
Don't hurt me...
I wouldn't make it again...
I'm begging you...
Plz
..


Kommentarer
Skriven av? :* Jens

Hoppas det går bra den här gången:) du kan aldrig bestämma vad din kropp tycker och tänker så ibland är det bara chansa, hoppa utan att veta vad som finns nedan för och sen var man landar har du tur så blir det bra annars är de bara att ta nya tag och leva vidare. Livet kommer bjuda på möjligheter även om det inte syns så när du väl är säker på att du vill något ge inte upp utan slås för de tills du får ett svar. För det är bättre att försöka få något och misslyckas än att få veta att hade man bara försökt så hade det gått vägen.

2010-02-28 @ 17:15:38

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0