2 feb ~

Jag talar med Tina på skype atm.
Och jag är sjukt trött.
Och jag behöver plugga kom jag på nu .-.
So som ska in på torsdag - INTE KUL!

PLUGGPLUGGPLUGG NU.
Ingen bild langar jag heller, bara för att bryta mitt fina mönster. :D



Jo det blev en fin bild på mig ;D
Haha jag hade tråkigt igår och spelade lite gitarr ;o
Därav plektrumet o.0

Jag är tydligen fjortis med Tina o.0
Enligt några randoms iaf som tyckte att vi va random.

NEJ NU MÅSTE JAG PLUGGA!

I woke up to the sound of sirens
I can't erase the images of you
I try to live my life
Again, again, again
But now I feel like can't

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA AHHAHAAHHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-02-02 @ 17:50:57

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0