19 feb ~

SPORTLOV ÄNTLIGEN!<3

Jag längtar tills jag åker till Tina.
Det är bara två dagr kvar.
Underbart!
Och jag fick tillbaka ett matteprov med betyg, och no...
Matte: vg++
No: vg+
Och tidigare i veckan so och engelska...
So: vg+/mvg
Eng: mvg-
Haha pluggis (a)
Nej men det är jag faktiskt inte :D
Bara lite sådär småkär (a)
Hihihi

För övrigt så har jag blåa naglar :o
Cool jag är va?
Haha och jag ska ha klänning imorgon..
Yey.. not o.0
Och mitt rum är inte alls stökigt längre...
Det känns smått konstigt.
Men lite skönt samtidigt.
Fast inget packat till Tina..
Vilket inte är så bra..
Men det får jag göra imorgon bitti och söndag morgon!
Haha :D
Jag saknar Tina!

Broken strings - James Morrison<3

I can't tell you something that ain't real
Oh the truth hurts
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

imrnimrnimrnimrn <3

2010-02-20 @ 12:12:15

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0