18 feb ~

Vad fan kan jag beskriva dagen som..?
Jo.
FÖRKYLNING!
Jag hatar det verkligen!
Så sjukt irriterande!
Men jaa..
Haha jag har gått och skrämt upp mig för praoen nu också..
Om när jag ska va på tullängen .-.
Nej nu ska jag ringa min moster, om prao.
Och jag orkar inte skriva något roligt, inget alls.
Hm..
Andreas är söt!
Och Tina också, som jag åker till om 3 FUCKING DAGAR<3
Och till Ronja om 15 dagar<3
Hihihi tokio hotel, träffa folk, UNDERBART!

Såhär kommer mina praoveckor se ut:

v 11.
Må: instuderingsdag typ
Ti: universitetet
Ons: univeritetet
To: med på tullängen i NoT09 robotiks alla lektioner
Fr: tullängen igen, fast nu med en lärare

v. 12
Troligen med moster hela veckan på sjukhuset.



And I don't know what to think about it..
If I'm gonna like it or not..
I don't wanna get hurt again..
I could never handle that, not again.
The pain you caused...
Not again.
I can't take it once more.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0