17 feb ~

Underbar dag!
Eller iaf efter skolan!
Då vare upp på stan och träffa Molly..
Gick runt och frågade på ett par ställen om prao..
Som dock inte tog emot.. :/
Men iaf..
Sen blev de till ks för att spela, satt och snackade med Adrian i typ 30 min, fett najs.
Sen spela dårå...
Och alla var där..
Ja förutom våran osynlige trummis.
Sååå skönt att spela.
Älskar det.
Önskar att det blir lite oftare snart!
Och längre..
Även fast man får jävligt ont i fingrarna efter ett tag (a)
Och snart åker jag till Tina..
Jag längtar något enormt<3
Sen göteborg också, underbart!
Haha troligen träffa Andreas då (a)
Ja vadårå? Jag får väl va glad för de? :)
Och Leo tror jag :)
Fett najs, ohja.

Sitter för tillfället och väntar på att Martin ska komma tillbaka till datorn och va social igen, och lyssnar om och om igen på denna låt:


Varför kan du inte bara låta mig vara?
Jag orkar inte med att få dina sms 24/7.
Snälla, för ditt eget bästa...
Sluta.

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

Fuck you bitch, hur kan det vara för mitt bästa? Din mamma.

2010-02-18 @ 01:33:50
Skriven av? :* Anonym

Förlåt, jag är full Tänker inte på dig längre

2010-02-18 @ 01:38:01
Skriven av? :* Anonym

Jag menade det inte mIn kompis sa åt mit

2010-02-18 @ 01:41:49
Skriven av? :* Anonym

hha lol på hennes kommentarer.

orly, sådär bra stavaru inte om du är stupfull.

2010-02-18 @ 21:28:53
Skriven av? :* Anonym

T9 på mobilen, blogga på mobilen. Det funkar vettu. Och då stavar man någorlunda fint ändå :* men nä det e nog så, klart man tar första bästa bortförklaringen: öh jag är full. haha rofl stackars outbildade människa ;( (och vem fan skriver din mamma om man varken är full eller hög?)

2010-02-18 @ 22:43:40
Skriven av? :* Anonym

haha, har du inget liv lilla flicka?

folk använder 'din mamma' väldigt mycket, iafl där jag bor.

du är ju en patetisk liten människa som borde lämna Lina ifred.

hon tillhör mig, och det är bara att inse, du har haft din attention whoreiga stund i hennes liv, byebye.

2010-02-23 @ 22:35:51
Skriven av? :* The attention whore

hahahaha ;* så gulligt<3

2010-02-25 @ 23:02:34

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0