13 feb ~ (igen)

Kom hem från spelningen för typ 20 minuter sen.
Jag har ont i nacken.
Mitt hår stinker rök.
Mina ögon svämmar snart över.
Jag är fortfarande svettig.
Mitt knä gör ont, och även mitt öra.
Och jag fryser.

Blir en ensam alla<3dag med plugg..
Fyfan vad kul, verkligen.
Så trött på kärleken.
Seriöst...
Man blir ändå bara sårad i slutet.
Jävla idioti.

Jag saknar dina kramar...
Att jag har klarat mig utan som då länge...
Jag fattar inte.
Jag tror inte att jag någonsin kommer få in i mitt huvud...
Att du betytt så mycket...

Slänger upp en fin bild på mig från efter jag kom hem också, N'joy!



I don't belong here
Cuz I'm a creep
I'm a wierdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0