12 feb ~

Helg.. Woho
Äntligen.
Som jag har längtat, verkligen.
Haha jo verkligen.
Men jag tycker att det kan vara om 9 dagar.
Och det nu.
För jag måste bort från den här hålan.
Det blir fan snart att jag bor hos Tina på heltid.
För jag vill inte bo här, inte utan henne.
Men snart flyttar du hit, längtar.
Något enormt.
För jag klarar inte av att vara borta från dig.
Inte såhär länge.
Det går bara inte.

Skoldagen var väl.. Okej iallafall.
Syslöjd i nästan tre timmar som avslut på dagen, SJUKT mysigt.



Jag sitter ensam kvar och hör varje tåg
Vissla hallå ifrån ett ringlande spår
Var är du?
Man kan undra när timmarna går
Du borde sett hur underbart jag mår

Jag ska bygga mig en båt och segla tills det blir vår
Jag ska försöka att förtränga doften av ditt hår
Jag ska skrika så det hörs igenom all grå betong

För här kommer alla känslorna på en och samma gång

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

Vi kannog göra så du bor här.

det skulle vara perfekt.

ja gälskar dig.

2010-02-13 @ 23:05:58

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0