8 dec 2010 [22]

Fick för mig att göra något för en gångs skull.
Jag orkar verkligen INTE plugga, så sjukt skoltrött så det finns inte.
Ragear på allt och alla, dock är det mamma som mest får stå ut med sura jag.
Funderar starkt på att gå och lägga mig och sova nu, även fast klockan bara är halv åtta.

Men iaf, hade PLEM så slutade galet tidigt, typ 20 över 11.
Upp på stan med tjejerna och äta, sen kolla kläder och shitz till typ halv fyra, sen ks och repa.
Åh konsert om en vecka, jag är nervös.

Neh nu ska jag sätta mig och plocka lite på en ny header.

1 dag till konsert med brass
2 dagar till helg<3
6 dagar till långt rep med ny låt
7 dagar till konsert med bandet
7 dagar till betygen sätts
9 dagar till konsert med brass+tubakvintett
14 dagar till skolavslutning och JULLOV
16 dagar till julafton<3
22 dagar till Tina
23 dagar till nyår

Jag vill bara slippa allt skolarbete, ligga hemma, sjuk, fram till lovet.
Jag orkar inte.

- jag saknar dig -

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0