22 dec 2010 [8]

Bara två dagar kvar till julafton, och jag börjar faktiskt få lite julkänsla, för en gångs skull. Får hoppas på att det blir ytterligare lite mer julkänsla imorgon... Ska baka massa julgodis med mami och kusin c:
Och bara åtta dagar kvar tills jag åker till världens bästa<3

Extremt värda dagar det har varit hela veckan alltså.. x)
I måndags var alla lärare för okreativa för att göra nåt på lektionerna, så vi fick rast hela tiden.
Igår var det värsta konstiga kamratstödjardagen som var helt cp. Gick runt i olika grupper på helskumma aktiviteter som skulle ha med vänskap och relationer att göra... Liksom wtf?
Och idag.. Klasskampen som var helskum. Skulle klä ut oss till olika kändisar... Då jag fick vara Jay Smith... Lite kul att en del kom och frågade mig typ "varför är inte du med?"... Blev lite emo då, fast ändå.. Jag kanske inte är SÅÅÅ olik honom till utseendet med håret och kläderna? Men skitsamma..

Måste erkänna att jag är ganska nöjd med mina betyg, dock värsta sur för att jag sänkte mig i idrott...
Jag ska döda Wolf.
Men anyway..

Ämne - (Förra betget) - Nuvarande
Musik - (MVG) - MVG
Bild - (VG) - MVG
Slöjd - (VG) - VG
Hemkunskap - (VG) - VG
Svenska - (MVG) - MVG
Engelska - (VG) - MVG
Tyska - (VG) - MVG
Matte - (MVG) - MVG
Teknik - (VG-) - VG-
Idrott - (MVG) - VG
No - (VG) - MVG
So - (VG) - MVG

Gick ifrån 275p till 320 (utan något borträknat)...

Haha började nästan grina när vi skulle säga hejdå till alla, även fast det bara är lov. Har konstaterat att jag gråter mer och mer, över småsaker. Detta måste jag erkänna är lite kul med tanke på att jag för två år sen knappt kunde gråta över huvud taget.
Men nej nu ska jag skriva ut lite bilder och fixa mamis julklapp...
Och även slå in Tina&Linnea's julklappar c:

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

vi har likadana betyg :D fast i olika ämnen, men ändå :)

2010-12-23 @ 21:34:56
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0