27 dec [3]

Oh jag är så sålig på att uppdatera, men istället njuter jag av att det är lov och får lite ordning på saker och ting.
Måste verkligen få bort all stress ur mitt liv för en liten stund iaf, där även datorn.
Men iaf, jul har vart, och orkar inte skriva allt jag har fått för det är en del, dock mest småsaker som böcker och teckningssaker.

Dagen har vart allmänt chill, åkte till marieberg med mamma tidigare, kom hem ett presentkort fattigare, 2 jeans&en ny skidjacka rikare.
Åker till Tina om ett par dagar, ska bli extremt skönt att komma bort från den här skitstaden till lite nytt folk.
Trött på alla i den här staden som ger en konstiga blickar av olika anledningar, och att alla känner alla på ett eller annat sätt.
Trött på att inte kunna vara den där anonyma i örebro längre, även fast jag samtidigt är det. Jag är okänd men utsatt för lite för mycket skvaller om allt och alla.
Men jag kommer inte vara direkt aktiv här på ett tag heller, över nyår blir det som sagt till Tina och träffa lite folk och bara må bra för en gångs skull.

Men skit samma, jag ska ta tag allting nu, när jag vet att jag klarar av att ha så pass höga betyg som jag har, så är det bara kvar att bli lite nöjd med mig själv.
Så Ebbsiiii, tagga 11 jan! <3

Bilder kommer på julklappar c:

Kommentarer
Skriven av? :* Jens

meh jag som till och med börjat blogg nu D:



och ja hela närke är ett skit ställe med skit snack överallt vilket suger >.<

2010-12-27 @ 17:10:28
URL: http://kommerduihag.blogspot.com/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0