21 dec 2010

Okej, jag är extremt seg på att skriva något.
Men iaf, imorgon är det skolavslutning! *happiiii*
Och ehe klippte mig idag, vilket gjorde att jag fulade mig lite i cam.



Det blev inte så kort som det ser ut på bilden, och jag har inte sidecut. Det var bara frisören som fick för sig att fläta massa på ena sidan för att få det att likna sidecut, eller nåt sånt.

Jag orkar inte skriva, orkar inte vara aktiv. Jag har ett liv istället, som involverar extremt mycket studier. Men ja, det lönar sig ifall man kollar på mina betyg, som kommer upp imorgon efter att allt blivit helt säkert och jag faktiskt fått mina betyg.

9 <3

Fattar inte att det är jul om tre dagar, känns verkligen inte som det med tanke på att det fortfarande är skola.

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

fiiint! :D

2010-12-21 @ 18:54:01
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0