11 dec 2010

Jag kommer bli galen, min design failar.
Så blir väl att sitta och redigera hela kvällen, igen :c

Men iaf, inte mycket händer, förutom musik.
Liksom..
Måndag: Orkesterrep (sista för terminen)
Tisdag: Rep med bandet, extra för konserten.
Onsdag: Konsert först med bandet, sen tubakvartettsrep
Torsdag: Tubalektion+kanske extra insatt tubakvartettsrep
Fredag: Konsert med orkester och tubakvartett

Men nu måste jag sätta mig och göra min svenska... Som skulle varit inne för drygt en vecka sen.
Och helt random på facebook:


Jag tror att folk gillar att puffa mig.

Kommentarer
Skriven av? :* Clementin

förövrogt, var det du som började.

2010-12-12 @ 16:23:39
URL: http://rosavitamoln.blogg.se/
Skriven av? :* Lina

Neh...

Säger vi

2010-12-12 @ 16:45:24
URL: http://myworldofthoughts.blogg.se/
Skriven av? :* mollyboll

ha, jag har 28 puffar snacka inte baby <3

2011-01-01 @ 19:33:54

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0