Tjugoandra Augusti Tvåtusentio

Det som är en ren självklarhet för vissa, är en dröm, eller något sedan länge glömt för andra.

Känner att jag är dålig på att skriva, men det är för att så mycket, men samtidigt så lite händer i mitt liv just nu.
Kom hem tidigare idag från Tina, och typ en festival...
Sjukt awesome helg, verkligen, samtidigt som det blev lite tårar lite här och var... Tänker inte gå in på varför.
Jag orkar inte skriva här, orkar inte kolla bilder på bdb, orkar inte logga in på facebook...
Ja, jag orkar inte med internet egentigen över huvud taget.
Så slänger iväg datorn tillbaka in i datorväskan, så får den stanna där ett tag, ska försöka dra mig ut och träffa folk istället som får mig att må bättre och inte sitta vis datorn och dras med alla fucking tankar.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0