-

Lögner, ständiga lögner.
Det är allt du någonsin sagt till mig.
Hat, allt detta hat.
Hur många år har du spenderat med att kasta allt ditt hat på mig?
För många, för mycket.
Det är för mycket hat, för många lögner.

Jag är så jävla trött på dig, och allt du någonsin gjort mot mig, allt du någonsin har sagt.
Två hela år snart... Två hela år.
Och fortfarande drömmer jag om dig, flera gånger per vecka.
Och att du gör är skriker på mig, hur värdelös jag är.
Jag hatar dig, och mig själv, för att jag är som dig på vissa punkter.
Men du är, trost allt detta, min pappa...


Jag är monstret som du har skapat.

Kommentarer
Skriven av? :* Hamza.......

Thats is a good blog you must keep on it

yeeeaaah

2010-09-27 @ 20:20:12

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0