7 april ~

Biljetter till Tina fixade!
Sjukt asum!
Längtar fucking mycket!
Och jag är trött på skolan efter två dagar ><
Sur på alla göteborgare som har lov, för jag vill också ha nu igen.
Kanske skulle lyckats dra mig till guldfisken då ;o
Men nu ska jag kolla Greys anatomy igen!
För jag är extremt gay, lägger jag med lite roliga.. *host* bilder :D

Söta tjejer!♥


UH?


:C


IIS

Och så avslutar vi med en bild på guldfiesken!♥

[Klicka på bilder för att se större]

En fucking månad (+1dag)
Jag älskar dig


Kommentarer
Skriven av? :* Andreas

Nawh ;o älskar dig - du e så jävla underbar :* <3<3

2010-04-07 @ 22:44:44
Skriven av? :* Japanese Hentai Shemale

Emos ftw

2010-04-30 @ 22:38:31

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0