5 april ~

Du borde fan skämmas för dig själv.
Hur kan du vara så jävla delad?
hur kan du ha sån jävla dubbelmoral?
Trött på dig och hur du beter dig.
Sluta behandla folk som leksaker!

Men iallafall...
Drog in till stan tidigare och lekte social me Alice..
Träffade också Jens och Fiszhy..
Smått randomdag.. ;o
Men jaa..
Fuuuuuck, imorgon äre skola, jag vill iiiinte D;
Så jävla segt!
Fast ska bli najs att träffa alla igen, liksom inte träffat klassen eller folket i skolan på nästan en månad o.o
Omg, känns inte som så länge ;o
Men ahja, nu ska jag dra och va allmänt emo över att det är skola imorgon och jag inte kan hitta noter som behövs till musiken imrn..
Duktig jag är som tappar bort dom!
Mf's, I'm leaving.

Kan du seriöst inte låta mig vara?
Sluta kolla min bdb 24/7, det gör bara att jag kollar din.
Sluta skriv om mig.
Och jag hade rätt hela tiden om dig och Erik, eller hur?
Du va bara ute efter tröst - som alla gånger tidigare.
Det är lika mycket mitt fel att det har blivit som de blev mellan oss, men ffs get over it!
Jag varar inte föralltid, och det gör inte du heller.
Minnena av mig kommer blekna med tiden och du kommer glömma av mig.
Så gör det inte svårare genom att kolla mig hela tiden, smsa mig om att jag inte kan ignorera dig föralltid och liknande.
För det kan jag.
Bara du låter mig vara ifred.
För mycket har blivit sabbat för att jag ska kunna förlåta dig igen och kunna gå vidare, inse det!
J-a-g v-i-l-l i-n-t-e h-a d-i-g i m-i-t-t l-i-v l-ä-n-g-r-e!
Jag kan inte säga att jag hatar dig, för hata är ett starkt ord, men jag tycker verkligen inte om dig.
Visst, vi har mång flumminnen tillsammans, men du verkar värdesätta dom mycket högre än jag gör.
Det är för mycket trasigt mellan oss som inte går att fixa, så bara lämna mmig ifred, snälla.

Och jag tycker synd om min älsk, som är sjuk .-.
Och jag saknar människan något emornt ♥


Lina Andersson

Andreas Engström

6/3-'10

Kommentarer
Skriven av? :* Jens

Grattis på en månad ^^

2010-04-06 @ 21:38:37
Skriven av? :* Andreas

weee o: fast det var ju en månad sen nu vi sågs också .__.

2010-04-07 @ 01:26:30

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0