28 april ~

Allmänt flummig dag...
Kolla film i stort sett hela dagen i skolan...
KOLLADE PÅ AVATAR!
sjukt bra! *-*
Upp på stan, vänta på Molly och snacka med Vimse...
Träffa Molly och va flum uppe på stan innan rep...
Repa...
Gå omkring och va allämnt random med Molly på stan - åter igen...
Jaa jag är övertrött och hade sockerkick i ungefär fyra timmar på stan eller nåt sånt...
Vilket förklarade att jag snackade somfan...
Som jag i stort sett alltid gör med mitt flumbarn... Men iaf!
Och jag är asum, för jag klarade mig utan min dator en hel dag!
Haha världsnyhet.
Men neee...
Nu ska inte jag dryga mer...
MEN VETNIII????
Jag åker till TINA om 2 dagar, och jag behöver packa till det...
Och Julia ska få sina THstuffs då (a)
Och jag blir lite rikare, samtidigt fattigare..
Men skitsamma, det är oxelösund, nyköping och Tina, kan man begära så mycket mer? <3

Jag är fattig.

Kommentarer
Skriven av? :* IHU,IHRAIHTH

"Don't leave me...

I Don't have the strength

To make it on my own."



- Cause you're weak.

2010-04-29 @ 16:26:26
URL: http://the.humanity.is.fucked.com

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0