26 april ~

Skolan va EXTREMT seg, najs att få flumma lite med orkestern, jossan och zahramaria efter då iaf (:
Men iaf, sen hem...
Och baka massa muffins med min mamma...
För vi ska tydligen fixa fikat till OLträningen på torsdag .-.
Fast vänta lite...
Innan vi åkte hem handlade vi...
Min komentar så fort jag kom in på willys...
"Om jag får se en minsta skymt av pappa... så LOVAR jag att jag kommer springa rakt ut från affären och enda hem."
Som tur va syntes inte den idioten till, så jag slapp springa hem...
För det skulle jag troligen inte orkat.

Och en snabb påminnelse...
Andreas Engström är den seriöst sötaste människan som existerar! *-*


Så jävla asum de skulle va ifall du kommer på Yeahfestivalen♥
Älskar dig ♥

OCH OM 4 DAGAR ÅKER JAG TILL TINA!♥
Muffinsbak, kameralek, konfatitt, firafirafira, flumälsk jag saknar dig fan!
Två år, helt awesome.
Aldrig att jag släpper taget om dig nu, aldrig.


Jag vill ha sommarlov, och det nu.
Första delen av lovet är helt fullproppat med stuff... Liksom:
♥10 juni - skolavslutning
♥15-17 juni - natur&teknikläger @ Tullängen
♥18-20 juni - metaltown och gbg med bl.a Molly
♥26 juni - 2 juli - Rokk&texxt @ öland
Hm... kommer inte på något mer som är planerat hittills, men det blir troligen mkt mer ♥

Kommentarer
Skriven av? :* Tina

du och jag i flera veckor.



4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4

2010-04-26 @ 20:58:40
URL: http://anothermemory.blogg.se/
Skriven av? :* Andreas

haha självklart tar du den konstigaste bilden X_x XD <3

2010-04-26 @ 21:36:57

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0