13 april ~

Tack...
För att ni står ut med mig...
När jag är som jobbigast, när allt bara känns skit.
För att ni får mig att le - ett leende som inte är falskt.
För att ni existerar och ger mig ork.
Jag skulle inte vara den jag är idag om det inte vore för er.
Ni är inte mänskliga, utan övernaturliga.
Ni är mina änglar, de bästa, de enda.
Jag ser era vingar.
Jag älskar er.


Andreas Engström
Tina Samuelsson
Leo Cronander
Josefine Svedberg
Max Rosengren
Alona Stepanova



Bara för att ni är lite bättre än alla andra.

Kommentarer
Skriven av? :* Andreas

Du kommer alltid betyda mest Lina ♥

2010-04-14 @ 18:31:11
Skriven av? :* Doubtit

"Andreas

Du kommer alltid betyda mest Lina ♥"



Lies

2010-05-13 @ 00:07:32

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0